aprilie 18, 2009

Lenea e cucoana mare

De cate ori o auzeam pe mama ca spunea "Lenea e cucoana mare!!" eu imi ziceam ca la mine nu are cum sa se aplice ... ;) Cu toate astea, astazi fiind sambata, fiind si Invierea Sf. Iisus Hristos ... eu mi-am propus sa mai lucrez la blestemata mea de lucrare de licenta.

Dupa cum se si vede din titlu ... nu am facut nimic la ea, orice numa` sa nu lucrez pe ea ... desi e o banalitate de lucrare, eu astazi nu am reusit sa ma strang si sa fac nimic ...
Toata ziulica am ascultat muzica .. am vb la telefon ... am urmarit noutatile ... de pe net :(

AMR 3 luni pana trebuie sa o predau si sa o sustin ... sper ca nu o sa ajung si eu ca o colega de birou care a terminat anul trecut si nici in ziua de azi nu a ajuns sa isi sustina lucrarea de licenta, pentru ca nu este gata. De ce? Oare nu are timp de ea?

Am auzit zilele trecute la un post TV un lucru care m-a amuzat si in acelasi timp am ramas uimit: "Twitter noul trend in randul tineretului este un fel de SMS pe net !" interesant ... inseamna ca e un sms de grup ... sau mai bine spus un mass-SMS. :) Oricum eu de ceva vreme incep sa il descopar si pe zi ce trece pot spune ca e tot mai interesant si tot mai mult imi vine sa trimit mesaje pe el.

Cam atat am avut de spus azi blogului ... si un Paste Fericit !!

3 comentarii:

  1. licenta asta..iti mananca viata..si te rog mai citeste postul meu inca o data..si fi atent;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul este sa te straduiesti putin si ai sa vezi ca pofta vine mancand!Eu am trecut de licenta si pot spune ca pana acolo drumu-i putin greu,apoi vei zambi de banalitatea faptului;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu,n-am racit!M-am bucurat de ploaia calda de primavara,ca un copil ce sunt...

    RăspundețiȘtergere