aprilie 13, 2009

Duminica seara .....

Fiind seara de duminica m-am gandit eu ca ar fi bine sa plec un pic prin oras dupa ce toata ziua am stat in casa si am lenevit (si de ati sti voi cat de greu e sa lenevesti - e mai greu decat un sport), dar sa trecem mai departe, ca nu e chiar asa important "sportul".
Uimirea cea mai mare am avut-o cand am observat pe soselele Timisoarei niste indivizi cu veste reflectorizante, care lucrau la partea carosabila. Si de aici mi-a venit in cap :"Astazi e luni si eu nu am mers la lucru ?" , "Urmeaza ceva alegeri locale? " , "Ce cauta astia pe strada la ora 22.00 si duminica si in zi de sarbatoare?". Dupa cum am observat, ei lucrau la strazile care in timpul zilei sunt pline de masini si bine circulate, poate tocmai de aceea se lucra noaptea ca nu prea sunt masini pe ele care sa circule si pot inchide strada fara sa primeasca prea multe injuraturi din partea soferilor.
Nu stiu care a avut ideea acesta dar sa ii deie Dumnezeu sanatate sa mai vine cu idei asa bune si pe viitor.
Saptamana trecuta am observat acelasi fenomen de lucrari nocturne pe o alta strada la fel de aglomerata in timpul zilei ... lucrari care nu au durat mai mult de 3 zile ... si care in urma lor nu au facut prea multi soferi nervosi ca isi rup masinile (binenteles ca nu toti soferii care au trecut pe acolo au inteles ca trebuie reparate drumurile).
Si daca in post-ul anterior am terminat cu zicala :"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul .. " acum am sa inchei cu:"Daca se vrea se poate!!"

Un comentariu: